Ładowanie...

CAM MEDIA CREATIVE WORKS I SYNERGIC DLA MORIZON.PL

09-03-2016

Nowa kampania Morizon.pl – pomysł, jakiego w branży jeszcze nie było

Morizon.pl, platforma wyszukiwania nieruchomości integrująca serwis internetowy z aplikacją mobilną, wprowadza nowe podejście do komunikacji wizerunkowej, niespotykane dotychczas w branży nieruchomości.

ŚMIAŁA KONCEPCJA WIZUALNA

Nowy, wizerunkowy kod graficzny Morizon.pl został stworzony w oparciu o ilustracje miasta ukazanego w rzucie izometrycznym. Łączy różnorodność kształtów i kolorów budynków, a jednocześnie porządkuje obiekty w przestrzeni. Podkreśla w ten sposób najważniejsze atuty marki, tj. olbrzymią liczbę ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości oraz komfort ich wyszukiwania, czyli intuicyjny interfejs użytkownika i przejrzystą prezentację.

Rozwiązanie graficzne rodem z gier ekonomiczno-managerskich jest dokładnym odzwierciedleniem roli wyszukiwarki w procesie obrotu nieruchomościami. Nie koncentruje uwagi na samych nieruchomościach (te można znaleźć w różnych miejscach), ale podkreśla zalety samego narzędzia i nadrzędnej pozycji klienta - który, podobnie jak w grze, ma do dyspozycji całe wirtualne miasta, za to wyłącznie z realnymi ofertami.

Ważną zaletą dla Morizon.pl okazała się też uniwersalność koncepcji i praktycznie nieskończone możliwości jej przekształcania bez utraty świeżości odbioru. Ograniczeniem jest tylko wyobraźnia twórców - kto wie, jakie jeszcze obiekty trafią do uniwersum wizualnego, które przecież dopiero zaczęło swoje istnienie. Podobnie jest w przypadku możliwości adaptacji na różne media i nośniki - takie rozwiązanie sprawdza się zarówno w statycznych formach drukowanych, jak i w animowanych, które w przyszłości mogą pojawić się kanałach digital czy w telewizji.

HUMOR DWUZNACZNYCH HASEŁ

Drugim istotnym elementem przekazu jest sugestywne wykorzystanie dwuznaczności wyrażeń głęboko osadzonych w kulturze popularnej. Sformułowania powszechnie kojarzone z filmami, książkami, a nawet operą, takie jak „Dom nad rozlewiskiem”, „Straszny dwór”, „Mieszkanko na Mariensztacie” czy „Okno na podwórze”, pozwoliły na stworzenie gry słownej w kontekście nieruchomości. Umożliwiły podkreślenie różnorodności oferty, a dzięki swej rozpoznawalności będą dodatkowo wyróżniać Morizon.pl i wspierać budowanie zaangażowania w social media.

WYRAZISTA OBECNOŚĆ NA TLE BRANŻY

Dlaczego to rozwiązanie kreatywne wyróżnia markę Morizon.pl na tle całej branży nieruchomości?

Morizon.pl to wybitnie nowoczesne narzędzie dla wszystkich, którzy chcą kupić lub sprzedać nieruchomość. Zależało nam na tym, by nie powielać stereotypowych sposobów budowania wizerunku – mówi Sławomir Topczewski, Wiceprezes Zarządu Morizon S.A. – W branży nieruchomości, dość konserwatywnej jeśli chodzi o komunikację marketingową, nasze rozwiązanie kreatywne stanowi wręcz nowatorską propozycję.

OUTDOOR I INTERNET

Efekty pracy nad nową komunikacją wizerunkową Morizon.pl, wypracowane wspólnie z agencją CAM Media Creative Works, która przygotowała kreację, można już oglądać na ulicach Warszawy.

Megabilbordy – największe formy reklamowe promujące serwis – zawisły na ścianach budynków w najbardziej ruchliwych punktach stolicy. Kolejnymi miejscami, w których tysiące przechodniów zetkną się z kreacjami Morizon.pl, są między innymi najbardziej uczęszczane przejścia podziemne w centrum miasta oraz Dworzec Centralny. Dopełnieniem outdoorowej kampanii Morizon.pl są reklamy na autobusach warszawskiej komunikacji miejskiej.

Za dobór nośników i ekspozycję odpowiada Synergic.

Równolegle z kampanią outdoorową realizowana jest również szeroko zakrojona kampania Morizon.pl na Facebooku oraz na największych portalach horyzontalnych w Polsce – między innymi na WP i Onecie.

-------------------------

LARQ S.A. jest polską spółką holdingową notowaną na głównym parkiecie GPW, działającą w obszarze innowacyjnych mediów, nowych technologii i infrastruktury. Filarami biznesu spółki są dynamicznie rozwijające się podmioty o dominującej pozycji w swoich segmentach rynku m.in.:

- Nextbike Polska – największy w Polsce dostawca i operator miejskich systemów rowerowych. Spółka zarządza flotą blisko 6 tys. rowerów w 10 miastach w Polsce i posiada bazę ponad 650 tys. zarejestrowanych użytkowników.

- Synergic– wiodący krajowy operator i właściciel niestandardowych nośników reklamy zewnętrznej. Reklamy klientów spółki eksponowane są na prawie wszystkich polskich lotniskach oraz na kluczowych dworcach autobusowych. Spółka jest wyłącznym operatorem przestrzeni reklamowej na rowerach miejskich i w przejściach podziemnych największych polskich miast.

- Brand24 – właściciel autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, sprzedawanego w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka posiada dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej. W bieżącym roku Brand24 z sukcesem rozpoczął komercjalizację swojego unikalnego rozwiązania na rynku globalnym.